11 Aralık 2010 Cumartesi

BAŞLIKSIZ.

    Sitemi ziyaret eden değerli siz dostlarım ve sanat severlere tşk ediyorum.tamamını kendimin yapıp tasarladığı bu blog sayfasında elimden geldiğince birşeyler paylaşmak istedim.www.vit-ray.com isimli kişisel sitemin yapım çalışmaları sürüyor bu sitenin oluşmasında bana tüm desteğini esirgemeyen değerli arkadaşım Eşref BOR.a tşklerimi borç biliyorum.

  Çağımız teknoloji çağı ve bu çağda teknolojiyi takip ederek geride kalmadan yapılan eserleri aynı anda tüm dünyaya gösterebilme imkanına sahip oluyoruz bu tür blog sayfaları ve web siteleri ile.hayatın sadece para ,hırs ve iktidar isteği olmadığını mütevazi yaşamlarla göstermeye çalışan Biz sanatçılar özellikle ülkemizdeki sorunları yaşayarak kısıtlı imkanlarla sanat hayatlarına devam etmektedirler.tek beslendikleri nokta alkış beğeni ve eleştiri olan sanatçıları yalnız bırakmamanızı rica ediyorum.saygılarımla

                                                                                            Sculptor: Bülent AYDOĞAN

0 yorum:

Yorum Gönder